niedziela, 10 czerwca 2012

Szybka surówka:)

Lub sałatka. Jak kto woli:)
Z racji braku pomysłu na coś innego to był mój dzisiejszy obiadek.

Oto co będziecie potrzebować:

  •   około 10 główek rzodkiewki
  •   średni ogórek
  •   pół sałaty-ja użyłam kędzierzawej.

Sos:

  •   3 ząbki czosnku
  •   2 łyżki majonezu-wg. mnie najlepszy będzie "Winiary"
  •   2 łyżki śmietany 18% lub jogurtu naturanego
  •   zioła prowansalskie


Robimy sos: czosnek przeciskamy przez praskę, dodajemy majonez i śmietanę, przyprawiamy ziołami wedle uznania. Odstawiamy na 10min,żeby się wszystko "przegryzło":)
Rzodkiewkę, ogórka i sałatę myjemy. Obcinamy ogonki rzodkiewki, a ogórka obieramy. Oba warzywa ścieramy na tarce na wiórki. Sałatę rwiemy na małe kawałeczki. Zalewamy sosem i odstawiamy na 5min.

O właśnie-można jeszcze dorzucić posiekany szczypiorek lub zieloną część cebulki. Jednak wg mnie połączenie czosnku z cebulką (lub szczypiorem) to ciut za dużo:) Ale jak kto woli :D
Smacznego!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz